Jsme tu pro Vás

Nevíte si s něčím rady?
Neváhejte nás kontaktovat.

SUPPORT PERSON'S PHOTO

ABELman

Moje ABEL podpora

+420 553 630 630 obchodni@abel.cz

Jsme tu pro Vás

Nevíte si s něčím rady?
Neváhejte nás kontaktovat.

SUPPORT PERSON'S PHOTO

ABELman

Moje ABEL podpora

+420 553 630 630 obchodni@abel.cz

Reklamace a odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě

Ani ABEL není neomylný...

...a tak se může stát, že budete chtít zakoupené zboží reklamovat. Proto jsme pro vás sepsali jednoduchý návod, jak si s vrácením zboží hravě poradite.

Vrácení přes Zásilkovnu

Zásilkovna je nejjednodušší volba, jak vyřešit reklamaci. Pokud jste si pro doručení objednávky zvolili Zásilkovnu, preventivně jsem do vaší zásilky přibalil kód pro zpětné vrácení. Stačí tak zboží znovu zabalit, vyrazit na nejbližší pobočku Zásilkovny, tam nahlásit kód 90621784 a zásilku odeslat. Neplatíte ani korunu a balíček k nám dorazí za dva dny.

Vrácení zboží do ABELu

Pokud dáváte přednost jiným dopravcům, klidně můžete zásilku s reklamovaným zbožím poslat přímo na naši adresu:

ABEL-Comupter s.r.o.
Oblouková 2831/1
746 01 Opava
Česká republika

Vrácení obchodnímu zástupci

Jako náš vážený B2B partner, doporučujeme v případě reklamací využít služeb vašeho osobního obchodního zástupce. Tento zkušený profesionál, který je již obeznámen s vašimi potřebami, zajistí efektivní a hladké zpracování vaší reklamace. Tento přístup zajišťuje, že veškeré vaše požadavky budou vyřízeny s maximální pozorností a profesionalitou.

Ať už k nám zboží doručíte jakýmkoliv způsobem, postaráme se, aby byla vaše reklamace byla vyřízena včas a ideálně tak, abyste zůstali našimi spokojenými zákazníky.

Prosím vyplňte před odesláním balíčku formulář níže,  abychom při přijetí byli schopni Váš balíček identifikovat.

Nebo do balíčku přibalte formulář (ke stažení níže):


Odstoupení od kupní smlouvy - ABEL  Reklamační protokol - ABEL