...a tak se může stát, že budete chtít zakoupené zboží reklamovat. Proto jsme pro vás sepsali jednoduchý návod, jak si s vrácením zboží hravě poradite.
Zásilkovna je nejjednodušší volba, jak vyřešit reklamaci. Pokud jste si pro doručení objednávky zvolili Zásilkovnu, dejte nám vědět ve formuláři níže a my vám kód pro zpětné vrácení zašleme na e-mail. Pak jen stačí zboží znovu zabalit, vyrazit na nejbližší pobočku Zásilkovny, tam nahlásit kód a zásilku odeslat. Neplatíte ani korunu a balíček k nám dorazí za dva dny.
Pokud dáváte přednost jiným dopravcům, klidně můžete zásilku s reklamovaným zbožím poslat přímo na naši adresu:
ABEL-Comupter s.r.o.
U Náhonu 2821/8
746 01 Opava
Česká republika
Jako náš vážený B2B partner, doporučujeme v případě reklamací využít služeb vašeho osobního obchodního zástupce. Tento zkušený profesionál, který je již obeznámen s vašimi potřebami, zajistí efektivní a hladké zpracování vaší reklamace. Tento přístup zajišťuje, že veškeré vaše požadavky budou vyřízeny s maximální pozorností a profesionalitou.
Ať už k nám zboží doručíte jakýmkoliv způsobem, postaráme se, aby byla vaše reklamace byla vyřízena včas a ideálně tak, abyste zůstali našimi spokojenými zákazníky.
Odstoupení od kupní smlouvy - ABEL Reklamační protokol - ABEL