Jsme tu pro Vás

Nevíte si s něčím rady?
Neváhejte nás kontaktovat.

SUPPORT PERSON'S PHOTO

ABELman

Moje ABEL podpora

+420 553 630 630 obchodni@abel.cz

Jsme tu pro Vás

Nevíte si s něčím rady?
Neváhejte nás kontaktovat.

SUPPORT PERSON'S PHOTO

ABELman

Moje ABEL podpora

+420 553 630 630 obchodni@abel.cz

Dlouhodobé parkování u ABELu


ABEL parkování

Parkování U ABELu na adrese: Oblouková 1, Opava


  • Rychlé vydání/vrácení parkovací karty na prodejně ABEL bez zbytečného papírování

  • Speciální ceny pro více firemních vozidel

  • Nejkratší doba - 1 měsíc

  • Zrušení parkování kdykoli s vrácením 100% nevyčerpaného kreditu

29 Kč za 1 den


Po ročním provozu našeho parkoviště jsme vyhodnotili nejčastější dotazy nebo podněty našich klientů a připravili významné změny:


  • Změnili jsme významně cenu za parkování, nyní je to 29 Kč/den(bylo 41 Kč/den)
  • Změnili jsme minimální délku parkování, nejkratší doba parkování je nyní 1 měsíc (byla 1 rok)
  • Žádné papírování, do 5 minut odcházíte s parkovací kartou, smlouva se uzavírá pouze pro firemní vozidla
  • Potřebujete přerušit nebo ukončit parkování? Žádný problém. Kredit Vám převedeme na jiné období nebo vrátíme peníze v plné výši.
  • Vše vyřídíte na jednom místě a pracovníci firemní prodejny Vám budou velmi nápomocni
  • Nikdy Vás nenecháme na holičkách, když se něco nepovede, ztratíte nebo zničíte kartu a bude to po pracovní době nebo o svátcích. Vždy najdeme cestu, jak se o Vás postarat.

Nejčastější otázky:


Mám zájem o parkování. Co mám udělat?

Zjednodušili jsme celý proces na 3 kroky. Žádné zbytečné čekání a nyní už žádná smlouva pro soukromá vozidla.

  1. Rozhodněte se předem, na jak dlouho chcete parkovat. Nejkratší doba je 1 měsíc, nejdelší 1 rok.
  2. Zastavte se na prodejně ABEL. Zaplaťte kartou nebo v hotovosti.
  3. Do 5 minut odcházíte s parkovací kartou, která bude platit na tak dlouho, na kolik jste si předplatili. Za kartu zaplatíte vratný poplatek 150 Kč. Převzetím karty souhlasíte s Parkovacím řádem, který smlouvu nahradil. Parkovací řád je vyvěšen u vstupu na parkoviště a je závazný.

Jaká je nyní cena za parkování?

Cena za parkování je nyní 29 Kč/den.

Nejkratší doba parkování je 1 měsíc, což je 870 Kč vč. DPH

Pro výpočet používáme jednoduchý klíč – měsíc (jakýkoli) = 30 dnů.

Nepřepočítáváme parkování na dny, ale na 1 měsíc = 870 Kč/měsíc. Za půl roku 870 x 6, za rok 870 x 12.

Žádné těžké počty.

Mohu žádat peníze zpět a přerušit parkování?

Ano. Vrácení peněz je mimořádný benefit, který Vám nabízíme, abychom získali Vaši přízeň. Pokud se u Vás vyskytne mimořádná událost, která Vám zabrání v dlouhodobém parkování, vrátíme Vám nevyčerpané parkovné v plné výši. Nezkoumáme Vaše důvody. Pro výpočet částky k vrácení použijeme klíč měsíc = 30 dnů / 4 týdny. Vždy dojdeme k nějakému společnému číslu :o) Počítejte ale s tím, že proces s refundací bude delší, než slibovaných 5 minut.

Mohu se po přerušení vrátit k parkování zpět?

Ano. Počet parkovacích míst je ale omezen na 80. Nemůžeme Vám garantovat, že bude po přerušení volné místo, když se objeví nový zájemce o parkování. Ale na všem se dá dohodnout na firemní prodejně, kde se vše vždy vyřizuje. Vážíme si každého zákazníka a snažíme se, zejména pravidelným zákazníkům, maximálně vyhovět.

Končí mi parkovací období. Chci pokračovat. Co mám udělat?

Přijďte s předstihem na prodejnu ABEL a předplaťte si další období. Do 5 minut odcházíte s novou kartou. Žádné zbytečné čekání, jen zaplatíte a jdete. Pokud například přijdete 2 týdny před koncem a objednáte si další měsíc, doba parkování bude měsíc + 2 týdny. Počítejte s tím, že měsíc pro nás začíná, bez ohledu na počet dní v měsíci, například 16.5. a končí 16.6. (17.6. už nezaparkujete, ale můžete vyjet z parkoviště, pokud jste zaparkovali 16.6.).

Končí mi parkovací období. Nechci pokračovat. Co mám udělat?

Přijďte na prodejnu vrátit parkovací kartu a získáte tak zpět poplatek ve výši 150 Kč. S ukončením parkování není spojeno žádné papírování. Jen vrátíte kartu a odcházíte. Nabídneme ihned Vaše místo jinému zákazníkovi.

Pokud kartu ztratím, budu něco platit?

Stane se. Pomůžeme Vám. V nejbližší pracovní den přijděte na firemní prodejnu, kde obdržíte novou kartu, za kterou zaplatíte 150 Kč. Bude funkční okamžitě. Tu původní ihned zablokujeme. Pokud kartu později najdete a bude nepoškozená a funkční, přineste ji na prodejnu a vrátíme Vám 150 Kč.

Nefunguje mi parkovací karta, ztratil jsem ji, poškodil jsem ji… Potřebuji ihned vyjet. Co mám dělat?

Žádnou paniku! Zavolejte našeho správce parkoviště (553 630 660) a on Vám umožní jednorázový výjezd. To je ovšem spojeno s předložením dokladů k vozidlu a občanského průkazu. Nenecháme Vás na holičkách. Následující pracovní den můžete vše dořešit na prodejně firmy ABEL.

Co když mi správce parkoviště nezvedne telefon?

K takové situaci by nemělo dojít. Pokud vytočíte číslo správce a on telefon v daném limitu nezvedne, volá se bez přerušení na 2 další telefonní čísla našich techniků.

Byl jsem na dovolené a kartě skončila platnost před týdnem. Auto mám na parkovišti. Co mám udělat? Dostanu se ven?

Ano, to se může stát. Pokud to nebyl úmysl, nenecháme Vás nikdy na holičkách. Zavolejte našeho správce parkoviště (553 630 660) a on Vám umožní jednorázový výjezd. To je ovšem spojeno s předložením dokladů k vozidlu a občanského průkazu. Následně můžete druhý den na prodejně zaplatit na nové období nebo vrátit parkovací kartu. Vše je jen na Vás.

Proč potřebujete vidět doklad k vozidlu a občanský průkaz při jednorázovém otevření brány správcem?

Je to prevence proti krádeži. Potřebujeme si ověřit, že s Vaším autem vyjíždíte Vy a ne zloděj.

Mám další otázky. Mohu někam zavolat?

Jsou dvě možnosti:

  1. Můžete navštívit prodejnu ABEL a vše vyřídit do minuty. Tuto možnost preferujeme, protože se Vám můžeme, při osobním kontaktu, věnovat opravdu naplno.
  2. Pokud nechcete ztrácet čas, můžete nám také poslat zprávu na parkovani@abel.cz , kde stačí napsat „Zavolejte mi“ a přiložit telefonní číslo. Zavoláme obratem.