Jsme tu pro Vás

Nevíte si s něčím rady?
Neváhejte nás kontaktovat.

SUPPORT PERSON'S PHOTO

ABELman

Moje ABEL podpora

+420 553 630 630 obchodni@abel.cz

Jsme tu pro Vás

Nevíte si s něčím rady?
Neváhejte nás kontaktovat.

SUPPORT PERSON'S PHOTO

ABELman

Moje ABEL podpora

+420 553 630 630 obchodni@abel.cz

Průvodce ABEL B2B portálem

Na stránce B2B.ABEL.CZ naleznete přihlášení do B2B portálu.

Přihlášení

Zde zadejte vaše přihlašovací jméno (e-mail) a heslo, které jsme vám zaslali nebo které jste si vytvořili prostřednictvím zaslaného odkazu.

Co dělat, když zapomenete heslo? Nezoufejte, stačí kliknout na – Zapomenuté heslo - kde si heslo jednoduše obnovíte.

Nejste zatím naším zákazníkem nebo nemáte přístup do B2B portálu?
Nevadí, požádejte svého obchodního zástupce o vytvoření účtu nebo vyplňte registrační formulář (registrační formulář naleznete na https://b2b.abel.cz ve spodní části stránky). My Vás následně budeme kontaktovat.

Jak objednávat

Po přihlášení se dostanete na základní stránku vašeho B2B portálu.
Zde naleznete vše, co potřebujete k objednávce.

Moje B2B nabídka

Záložka, která Vám ukáže vaše speciální ceny na produkty, které máte domluvené s obchodním zástupcem.

Celá nabídka

V případě, že máte povolené i produkty mimo B2B nabídku, naleznete je zde.

Moje objednávky

Seznam vašich objednávek.

Oblíbené produkty

Zde uvidíte všechno zboží, které jste si u nás již objednali.

Kontakt na vaší asistentku

V horní části základní stránky vidíte kontakt na vaši asistentku (jméno, telefon i e-mail).

Chcete vytvořit objednávku?

Je to jednoduché, stačí vybrat produkty jako v klasickém e-shopu.

Košík

Pokud chcete zkontrolovat položky, které máte v košíku, klikněte na symbol košíku, ten naleznete v pravém horním rohu stránky. Do košíku se dostanete po kliknutí na - Přejít do košíku

Nákupní košík

Úprava množství a vymazání položky

Na této stránce můžete upravit množství produktů, které máte v košíku a nebo vymazat položku z košíku.

Vyberte pobočku

Jste přihlášený jako centrála? Pak máte možnost udělat objednávku ne jen za centrálu, ale i za pobočky, které máte navedené ve svém B2B portálu.
V případě, že nemáte pobočky a nebo jste přihlášený jako pobočka, pak tuto možnost nemáte.

Datum doručení

Zde si můžete zadat datum, kdy požadujete zboží doručit. My se pokusíme termín dodržet. Kdyby se však stalo, že nebude v našich silách termín dodržet, budeme vás kontaktovat.

ID objednávky

Vyžadujete na faktuře vaše číslo objednávky? Prosím, uveďte ho právě do této kolonky.

Poznámka k objednávce

Místo pro vaší poznámku, např. Zakázku vyzvedne pan Novák, zvoňte na prostřední zvonek...

Máte hotovo? Klikněte na – Pokračovat na souhrn objednávky

Pokračovat na souhrn objednávky

Tato stránka slouží ke kontrole. Před odesláním, prosím, pečlivě zkontrolujte: fakturační adresu, doručovací adresu a položky v košíku.
Je vše v pořádku? Potom klikněte na – Odeslat objednávku.

Tímto krokem je vaše objednávka odeslána. Následně vám příjde potvrzovací e-mail. To znamená, že o vaší objednávce víme a v brzké době Vás bude kontaktovat asistenta či obchodník.

Nastavení účtu

Kde nastavíte všechny potřebné informace k Vašemu účtu? V pravém horním rohu je ikona panáčka.

Můj účet

V záložce můj účet si například můžete změnit heslo. Pro změnu hesla klikněte na – Můj účet. DOPORUČUJEME si při prvním přihlášení změnit heslo.

Osobní údaje

Na této stránce si můžete zkontrolovat Kontaktní informace, Fakturační adresu a Dodací adresu. Není něco v pořádku? Kontaktujte, prosím, svou asistentku nebo obchodního zástupce.

Pobočky

Jste centrála a máte pobočky? Pokud ano, přihlaste se pod účtem centrály. Uvidíte seznam vašich poboček, za které můžete objednávat.

Moje objednávky

Na této stránce najdete seznam a detail vašich objednávek.

Objednávky ke schválení

Jste centrála a vyžadujete schválení objednávek od vašich poboček? Právě v této záložce uvidíte objednávky, které čekají na vaše schválení. POZOR! Až potom, co schválíte objednávky, můžeme na objednávkách pracovat.

Odhlásit se

Tímto se odhlásíte z B2B portálu.