Náš zákazník – náš pán
Klišé? Návrat do minulého století? Že se na to dávno nehraje? Naopak! U nás jsou všichni zaměstnanci neustále proškolováni v duchu tohoto hesla a vedeni k hluboké úctě ke každému zákazníkovi.
Snažíme se nejen poctivě vykonávat svou práci, aby kazety ve vašich tiskárnách tiskly v co nejvyšší možné kvalitě, ale také věnovat maximální úsilí péči o naše zákazníky. Každý zákazník si z naší firemní prodejny vždy odnáší navíc se zakoupeným zbožím také malý dáreček. Je to poděkování za nákup. Nezáleží na tom, kolik u nás utratí, vážíme si každého zákazníka.
Ti, kteří jsou nám dlouhodobě věrni a kazet spotřebují více, o ty osobně pečuje určený obchodní zástupce a jeho asistentka. Zákazníci pomalu nemusí ani myslet na to, že jim možná dojde toner v tiskárně… Asistentka volá v předem domluvených pravidelných intervalech a nabízí návštěvu obchodníka společně s dovozem či odvozem kazet.
Samozřejmostí je spolehlivost, důvěra a dodávky přesně a na čas. Obchodníci, kteří poskytnou jak odborné znalosti, tak asistenční péči, měsíčně najezdí tisíce kilometrů, aby uspokojili všechny objednávky svých zákazníků. Velké množství obchodníků a rozsáhlý vozový park nám umožňují okamžitě reagovat i na mimořádně urgentní požadavky. Ceny jsou přitom férové a zákazník tak ušetří až 50 % svých nákladů na tisk než kdyby nakupoval kazety výrobců tiskáren.
Informační materiály
Na základě
vašeho požadavku vám budou zcela zdarma zaslány kompletní materiály
o naší společnosti zahrnující ceníky, detailní informace o společnosti
a smlouvu o dílo.